Kakkerlakken - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margreet - WaarBenJij.nu Kakkerlakken - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margreet - WaarBenJij.nu

Kakkerlakken

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Margreet

14 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Mijn tassen staan al grotendeels gepakt. Nog een paar dingen te regelen en voor de rest gebruik ik mijn tijd om in te lezen. Ook heb ik een hostel geboekt voor de eerste drie dagen. Hiervoor Tom toch even om advies gevraagd, en van hem kreeg ik wel een hele leuke tip "ach mam, het kan best voorkomen dat je een hostel boekt waar kakkerlakken zitten, je geeft ze dan gewoon een naam, dan zijn ze ineens minder eng"....
Piet, Karel, Neeltje, Trijntje.... met een beetje fantasie denk ik dat dat best goed gaat werken:-)

  • 14 Februari 2015 - 23:33

    Marion:

    Hoi Margreet, leuk deze manier van bericht geven! je kan ze ook bekende namen geven, je weet het we denken aan je en reizen in gedachte met je mee!

  • 15 Februari 2015 - 16:07

    Jeanet En Hans:

    Lieve Margreet
    het aftellen is begonnen .
    dan ga je je grote uitdaging beginnen .Heerlijk dat wij zo jouw kunnen volgen
    en wij denken dat je nog wel andere beesten ook tegen zult komen hahaha
    Maar je zult ze allemaal een naam kunnen geven jouw kennende .
    en we kunnen alleen maar zeggen
    GENIET AL DIE DAGEN
    liefs Hans en Jeanet

  • 20 Februari 2015 - 13:35

    Henk Heemskerk:

    Hoi Margreet,

    We gaan je volgen hoor. Ik geef het ook even door aan de wandel en hardloopgroep.
    Veel plezier met deze geweldige ervaring.


    Met sportieve groet,

    Henk Heemskerk
    Loopschool Together

    www.loopschooltogether.nl

  • 24 Februari 2015 - 12:05

    Marjo:

    Lieve Margreet
    Haha,wat een heerlijk stukje,ga zo door,en je kan na afloop van je reis,je verslagen bundelen,en er een boek van uitgeven!
    Heel veel plezier alvast met je voorpret en vooral straks met je hele reis en alles wat daar bij komt kijken.
    Veel liefs Marjo

  • 24 Februari 2015 - 12:07

    Marjo:

    Lieve Margreet
    Haha,wat een heerlijk stukje,ga zo door,en je kan na afloop van je reis,je verslagen bundelen,en er een boek van uitgeven!
    Heel veel plezier alvast met je voorpret en vooral straks met je hele reis en alles wat daar bij komt kijken.
    Veel liefs Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margreet

Nog een maand dan begint mijn grote avontuur. Stiekem was ik wel eens een beetje jaloers als Tom over zijn backpackervaringen vertelde. tja, eigenlijk zou ik dat ook wel willen... Met Gerrit maakte ik ook al prachtige reizen, maar die hield toch wel meer van een georganiseerde reis, en ik vond dat ook prima! En ja, wat hebben wij samen veel mooie reizen gemaakt. Van kamperen tot een fantastische reis met onze vrienden Jan en El naar Zuid Afrika. En niet te vergeten onze reizen naar Egypte met de kinderen. Na Gerrit zijn overlijden zijn dit 'Gouden' herinneringen. Tom pikte de boodschap van mijn grote wens om te backpacken op en de bedoeling was dat Tom mij de grondbeginselen van het backpacken in 3 weken zou leren. Hij zette mij aan het werk om eens uit te zoeken waar ik naar toe zou willen. Zijn reisfoto's konden mij wellicht op een idee brengen.... Hihi, ik was wel even zoet.... Op een ochtend werd ik wakker- wellicht na een mooie droom (reis)-met het idee om zelf eerst te gaan backpacken. Wel met de wens dat Tom ook 3 weken zou komen en mij alsnog mooie plekjes zou laten zien. Zo gezegd zo gedaan. Ik vind het reuze spannend, maar heb er onwijs veel zin in. Ik ben nu nog volop bezig met de voorbereidingen, wat erg leuk is. En vandaag dan mijn dagboek aangemaakt. Nog 36 nachtjes slapen

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 14755

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 29 April 2015

huidige reis

Landen bezocht: