Sawadee Kha en Kop Koen Kha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margreet - WaarBenJij.nu Sawadee Kha en Kop Koen Kha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margreet - WaarBenJij.nu

Sawadee Kha en Kop Koen Kha

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Margreet

28 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Twee belangrijk geleerde woorden ;-), Het eerste betekent hallo of goeiedag en wordt erg gewaardeerd als je dit gebruikt....
Vanmorgen met de bus naar het Grand Palace en de Wat Phom, Geweldig, fantastsich, en daar lloop ik dan maar tussen al de mooie Boeddhabeelden en bijzonder mooi gebouwde tempel. als het lukt probeer eerdaags wat foto's op deze site te zetten. Tot die tiijd raad ik jullie aan om ggogle te gebruiken, zodat jullie kunnen zien wat ik in het echt heb gezien !!! Afgelopen middag afgesproken met mijn Filepijnse vrienden, Tim en Karah, om samen naar een grote markkt te gaan, oke en dat was echt groot!! Haha, in mijn leven nog nooit zo veel vreemde gerechten uitgeprobeerd. En dat is smulllen kan ik wel zeggen.
We ziijn met de trein gegaan,ook dat was weer een hele ervaring. En als je het weet is net niet zo moeilijk als het in eerste instantie lijkt.....
Zo uit eten met Jim en Cara en morgen de tweede stap in miijn avontuur, op weg naar Ayuthaya, waar, zoals mij is verteld originele Boeddha's te zien ziijn. Ik ben benieuwd...
Tja, jullie zijn misschien vast nieuwsgierig naar woord Kop Koen Kha, dat betekent dank je wel. Dat kan ik ook tegen iedereen zeggen die miij volgt en berichtjes schrijft. Wat is dat leuk om zo contact te hebben! p.s, ik weet niet hoe het weer bij julllie is, maar hier loop ik een stapje langzamer- dat kan ik ook- met iik denk wel 40 c
Sawadee Kha!

  • 28 Februari 2015 - 14:56

    Marjo:

    Heey avonturierster,wat een leuk dagboek
    /reisverslag zo,reizen we een ietsiepietsie met je mee!
    Het is hier nu mooi zonnig vanmorgen vroegzat het ijs op de auto's!
    Het is hier nu 9 gr.geeft mijn weerstation aan,weet niet of die echt klopt haha.
    Nog leuke spulletjes op de markt gescoord,zal wel niet veel kunnen zijn,want het moet wel in je rugzak blijven passen.
    Nou eet smakelijk,gezellig zo met allerlei mensen in contact komen.
    En veel plezier met je 2e stap op je avontuur,ik ga straks even googlen dan heb ik er ook een beeld bij,is het nog leuker.
    Veel liefs Marjo

  • 28 Februari 2015 - 15:26

    Sabine:

    He lieve Margreet ,
    Wat geniet ik zeg elke dag van je reisverslag. Wat beleef je veel. Heerlijk om te lezen en ik zie je genieten. Dapper hoor. Veel liefs en een dikke knuffel uit het koude kikkerlandje. Sabine

  • 28 Februari 2015 - 16:26

    Anne:

    Hoi Margreet,
    Wat leuk je te volgen, wat een belevenis, super genieten!!! Veel plezier verder!!!
    X Anne

  • 28 Februari 2015 - 16:51

    Margreet:

    Hoi Margreet, wat een avontuur en wat leuk dat je al meteen mensen ontmoet en mee op pad gaat. Zo te horen is het top daar. Geniet en veel plezier .
    Groetjes Bart en Margreet

  • 28 Februari 2015 - 17:33

    Angelique:

    Hallo Margreet,
    Wat een verslagen heb je al gemaakt. Super leuk om het allemaal te lezen.Je geniet volop en je ontmoet leuke mensen. Helemaal top!Veel plezier en tot horens!
    Lieve groet van John en Angelique

  • 28 Februari 2015 - 17:58

    Joke:

    Sawadee kha Margreet. Weer n hele belevenis. Blijf genieten en doe waar je zib in hebt.

  • 28 Februari 2015 - 19:56

    Cilia:

    Hoi Margreet
    Leuk om elke dag te lezen wat je hebt beleefd.
    Het is netbof ik zo een stukje mee kan reizen.
    Je hebt al snel door hoe de dingen daar werken en ook
    Heb je al leuke contacten gemaakt.
    Eigenlijk ben je nog amper alleen geweest. Het is dan ook de beste manier om
    je daar een beetje thuis te voelen.
    En wat heb je al veel gezien.
    Nou, tot morgen maar weer en geniet van de Boeddha's.
    En probeer zeker even wat foto's te plaatsen, ben benieuwd!!

  • 28 Februari 2015 - 20:33

    Yvonne Spaansen:


    Hoi Margreet wat leuk dat het zo goed met je gaat.Knap hoor om dit te ondernemen,alles is nieuw en je weet niet wat je moet verwachten.Je bent een kanjer.En door je verslagen reis ik een beetje met je mee.

  • 28 Februari 2015 - 20:38

    Yvonne Spaansen:

    Hoi Margreet wat fantastisch dat het zo goed met je gaat,het is een hele onderneming wat je aan het doen bent.Je bent een echte kanjer en een doorzetter.Door je verslagen reis ik vanuit ons frisse landje een beetje met je mee.

  • 01 Maart 2015 - 20:23

    Marijke Van Der Hilst:

    Hoi Margriet,
    Wat heb je al veel ervaringen op gedaan in zo'n hele andere wereld.
    Ik vind het heel stoer en bijzonder om het te ondernemen.
    Nog veel reis plezier , warme groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margreet

Nog een maand dan begint mijn grote avontuur. Stiekem was ik wel eens een beetje jaloers als Tom over zijn backpackervaringen vertelde. tja, eigenlijk zou ik dat ook wel willen... Met Gerrit maakte ik ook al prachtige reizen, maar die hield toch wel meer van een georganiseerde reis, en ik vond dat ook prima! En ja, wat hebben wij samen veel mooie reizen gemaakt. Van kamperen tot een fantastische reis met onze vrienden Jan en El naar Zuid Afrika. En niet te vergeten onze reizen naar Egypte met de kinderen. Na Gerrit zijn overlijden zijn dit 'Gouden' herinneringen. Tom pikte de boodschap van mijn grote wens om te backpacken op en de bedoeling was dat Tom mij de grondbeginselen van het backpacken in 3 weken zou leren. Hij zette mij aan het werk om eens uit te zoeken waar ik naar toe zou willen. Zijn reisfoto's konden mij wellicht op een idee brengen.... Hihi, ik was wel even zoet.... Op een ochtend werd ik wakker- wellicht na een mooie droom (reis)-met het idee om zelf eerst te gaan backpacken. Wel met de wens dat Tom ook 3 weken zou komen en mij alsnog mooie plekjes zou laten zien. Zo gezegd zo gedaan. Ik vind het reuze spannend, maar heb er onwijs veel zin in. Ik ben nu nog volop bezig met de voorbereidingen, wat erg leuk is. En vandaag dan mijn dagboek aangemaakt. Nog 36 nachtjes slapen

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1847
Totaal aantal bezoekers 14752

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 29 April 2015

huidige reis

Landen bezocht: