Pakezel :-) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margreet - WaarBenJij.nu Pakezel :-) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margreet - WaarBenJij.nu

Pakezel :-)

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Margreet

24 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Zoals je op mijn profielfoto kunt zien heb ik al even 'proef' gepast. Mijn backpack op mijn rug, dag rugzak voorop en als 'finishing touch' mijn zonnehoedje opgezet. Spontaan kreeg ik het beeld op mijn netvlies van een pakezel met zo'n hoedje op waarbij zijn oren door het hoedje heen steken... Zal hij zich ook zo voelen met een vrachtje? Wellicht, maar ik heb iets wat hij vast niet heeft......
Ik heb zoveel lieve reacties, kaarten, wensen, knuffels, bezoekjes, cadeautjes, enz enz waardoor mijn backpack half zo zwaar voelt als dat ie is...

Vanavond komen Frank en Sandra langs of gedag te zeggen.
Morgenochtend eerst nog even flink met Eefje knuffelen, daarna zwaaien Linda en Eefje mij uit bij de trein in Heerhugowaard en op Schiphol komt als verrassing Tom om samen nog even een bakkie te drinken en uit te zwaaien.
Wie heeft dat.... Ik vlieg om 17.30 uur met de KLM naar Bangkok waar ik donderdagochtend om 10.00 uur aan zal komen. Het tijdsverschil bedraagt 6 uur en het temperatuurverschil ongeveer 30c.......

  • 24 Februari 2015 - 11:49

    Marion:

    Lieve Margreet,
    Je weet hoe graag ik je zelf een goede reis knuffel had gegeven, maar je moet het doen met een virtuele knuffel. Niet minder gemeend, recht uit mijn hart!
    Goede reis kanjer , geniet, proef, ruik en voel

  • 24 Februari 2015 - 11:58

    Marjo:

    Heeey Margreet,
    Ik wens je bij deze een geweldig mooie,om nooit meer te vergeten reis toe,en heel veel sterkte met het afscheid nemen van Eefje en je kids,dat zal best ff moeilijk worden.
    Maar je bent ook wel een mama en oma waar ze supertrots op mogen zijn,ik vind het ook heel erg dapper van je dat je dit gaat ondernemen.Heel veel liefs en tot horens

  • 24 Februari 2015 - 15:14

    Jeanet:

    Hoi Margreet
    nou geknuffeld hebben we zeker .en nog even heerlijk samen gegeten.
    Maar morgen ochtend doen we het nog even stilletjes over.
    Jij bent klaar voor je grote avontuur.
    Wij laten ons verassen de komende weken met verslagjes en misschien wel foto's
    Laat alles los en geniet daar van alles wat op je pad gaat komen
    En nu nog even in ons kikkerland genieten van de momenten van je kids en Eefje
    dag lieverd en tot..............................

  • 24 Februari 2015 - 15:41

    Angelique:

    Lieve Margreet,
    Ik wil je even een super,mooie, gave reis toewensen.Je wil het al heel lang ondernemen, maar het is er toch van gekomen. Ik vind het heel knap, dat je het doet en heeeel veeeel succes en goede reis toegewenst en ik/wij zullen je zeker volgen. Houdt je goed en tot horens.Dikke kus.

  • 24 Februari 2015 - 19:16

    Wim:

    Margreet,Een heel goede reis en veel plezier. Ik hoor dat je eerst naar bankok gaat, dan ben ik al jaloers. Ben heel benieuwd hoe het daar is. Doe voorzichtig.

  • 24 Februari 2015 - 19:43

    Cilia:

    Vanavond nog even lekker in je eigen bedje
    Wordt misschien een onrustige nacht want morgen begint het grote avontuur.
    Ben zo benieuwd hoe het je zal vergaan.
    Beetje jaloers ook wel, je doet het toch maar, zo helemaal in je uppie
    Heel veel plezier met alles wat je gaat zien, leuke, bijzondere mensen die je gaat ontmoeten.
    Hoop dat je het heel leuk hebt met jezelf en alles wat je gaat gebeuren,
    Geniet er met volle teugen van want dit wordt vast een gebeurtenis waar je in het bejaardentehuis nog over praat.
    Heel veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen op je blog
    Liefs
    Cilia

  • 24 Februari 2015 - 22:15

    Theo En Henny:

    Hoi Margreet
    Nog één nachtje, dan op reis naar de andere kant van deze wereldbol.
    Heel veel plezier, geniet er van en we zien je verhalen wel voorbij komen wat jij meemaakt.
    Voorzichtig en goede reis
    Groetjes Theo en Henny

  • 25 Februari 2015 - 13:12

    Sandra:

    Ha lieve Margreet,

    Het was fijn om gisteren bij je te zijn en gedag te zeggen. We vinden het spannend voor je, maar wat we zeiden, het is gezonde spanning. We vinden je een dappere dodo ;). geniet ervan.
    liefs, van ons

  • 28 Februari 2015 - 11:35

    Hildi:

    Hoi Margreet,
    Ga meemaken en schrijven, kan ik lekker meeleven..... :)
    Dikke knuffel, hildi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margreet

Nog een maand dan begint mijn grote avontuur. Stiekem was ik wel eens een beetje jaloers als Tom over zijn backpackervaringen vertelde. tja, eigenlijk zou ik dat ook wel willen... Met Gerrit maakte ik ook al prachtige reizen, maar die hield toch wel meer van een georganiseerde reis, en ik vond dat ook prima! En ja, wat hebben wij samen veel mooie reizen gemaakt. Van kamperen tot een fantastische reis met onze vrienden Jan en El naar Zuid Afrika. En niet te vergeten onze reizen naar Egypte met de kinderen. Na Gerrit zijn overlijden zijn dit 'Gouden' herinneringen. Tom pikte de boodschap van mijn grote wens om te backpacken op en de bedoeling was dat Tom mij de grondbeginselen van het backpacken in 3 weken zou leren. Hij zette mij aan het werk om eens uit te zoeken waar ik naar toe zou willen. Zijn reisfoto's konden mij wellicht op een idee brengen.... Hihi, ik was wel even zoet.... Op een ochtend werd ik wakker- wellicht na een mooie droom (reis)-met het idee om zelf eerst te gaan backpacken. Wel met de wens dat Tom ook 3 weken zou komen en mij alsnog mooie plekjes zou laten zien. Zo gezegd zo gedaan. Ik vind het reuze spannend, maar heb er onwijs veel zin in. Ik ben nu nog volop bezig met de voorbereidingen, wat erg leuk is. En vandaag dan mijn dagboek aangemaakt. Nog 36 nachtjes slapen

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 14813

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 29 April 2015

huidige reis

Landen bezocht: