Chill time - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Margreet - WaarBenJij.nu Chill time - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Margreet - WaarBenJij.nu

Chill time

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Margreet

17 Maart 2015 | Thailand, Chiang Rai

De afgelopen twee nachtjes heb ik mezelf vermaakt in Pai. Vooral met lezen. Ik had een prima guesthouse,Jan's guesthouse.... Simpel, maar oke. Een huisje met een klein balkon in de schaduw. En om mij heen een prachtig aangelegde tuin met een waterval.In de luie stoel een paar boeken uitgelezen en een rondwandeling gemaakt,waarbij ik samen opliep met Yvonne uit IJmuiden. Het spannendste wat ik mee heb gemaakt,was de toiletpot vol zwarte mieren en de enorme spin van 10 cm- geen visserslatijn!-naast de toilet. Oeps, voorheen zou ik Gerrit gelijk hebben geroepen... Nu heb ik angstvallig de spin in de gaten gehouden en gedacht dat ik toch veel groter was dan hij/zij. De mieren heb ik getracht zwemles te geven.... helaas
Vanmorgen aangekomen in Chang Rai en over en over een paar uurtjes met de bus naar Chang Rai. Nog 4 nachtjes, dan begint mijn tweede avontuur samen met Tom:-)

  • 17 Maart 2015 - 08:05

    Marjo:

    Heeey Margreet,wat maak je veel mee,heerlijk om op deze manier een beetje mee te reizen,ik kan me een beetje voorstellen hoe jij tegen je ongenodigde gast aankeek,10cm is wel heeeeel groot !Zo zie je maar,alles is te overwinnen.
    Geweldig zoals jij aan het genieten bent,en dat op je hoofd staan,wil ik graag zien,als je terug bent :)
    Maar het verbaasd me niet,na wat jij mij hier laatst heb getoond :p
    Nou ga lekker verder met deze uitdaging,en straks met Tom,ook heel veel plezier,je wou van hem leren maar ik denk dat hij ook weer van jou kan leren inmiddels!Veel liefs Marjo

  • 17 Maart 2015 - 18:58

    Sabine:

    Hallo lieve Margreet, wat geniet ik elke keer van je verhalen. Ik vind je dapper en moedig. Je doet het geweldig!! Dikke knuffel Sabine

  • 17 Maart 2015 - 20:20

    Yvonne Spaansen:


    Hoi Margreet wat maak je een mooie en boeiende dingen mee.Maar zo'n spin nou dan gaat je hart toch wel even sneller kloppen,en gaan je ogen hem vast wel volgen Brrrrrr moet er niet aan denken.Ik vind je onwijs moedig neem me petje voor je af .Gr yvonne xxxxx

  • 17 Maart 2015 - 21:46

    Audreyrey:

    Jee Margreet,

    Ik was nog niet in de gelegenheid eerder te reageren. maar wat ben jij stoer ! Wat een prachtige verhalen leest als een avonturenroman :-) en wat heb je al veel gezien en meegemaakt.
    Ik geniet enorm van je verhalen en verheug me op meer. Heel veel plezier ook straks met Tom.
    Lieve groet Audrey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margreet

Nog een maand dan begint mijn grote avontuur. Stiekem was ik wel eens een beetje jaloers als Tom over zijn backpackervaringen vertelde. tja, eigenlijk zou ik dat ook wel willen... Met Gerrit maakte ik ook al prachtige reizen, maar die hield toch wel meer van een georganiseerde reis, en ik vond dat ook prima! En ja, wat hebben wij samen veel mooie reizen gemaakt. Van kamperen tot een fantastische reis met onze vrienden Jan en El naar Zuid Afrika. En niet te vergeten onze reizen naar Egypte met de kinderen. Na Gerrit zijn overlijden zijn dit 'Gouden' herinneringen. Tom pikte de boodschap van mijn grote wens om te backpacken op en de bedoeling was dat Tom mij de grondbeginselen van het backpacken in 3 weken zou leren. Hij zette mij aan het werk om eens uit te zoeken waar ik naar toe zou willen. Zijn reisfoto's konden mij wellicht op een idee brengen.... Hihi, ik was wel even zoet.... Op een ochtend werd ik wakker- wellicht na een mooie droom (reis)-met het idee om zelf eerst te gaan backpacken. Wel met de wens dat Tom ook 3 weken zou komen en mij alsnog mooie plekjes zou laten zien. Zo gezegd zo gedaan. Ik vind het reuze spannend, maar heb er onwijs veel zin in. Ik ben nu nog volop bezig met de voorbereidingen, wat erg leuk is. En vandaag dan mijn dagboek aangemaakt. Nog 36 nachtjes slapen

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 14768

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 29 April 2015

huidige reis

Landen bezocht: